Фахівець з маркетингу
Posted 0 day(s) ago
- Full Time
- Marketing & Communication

Запрошуємо долучитись до нашої команди Фахівця з маркетингу.
На що ми звертаємо увагу?
Вимоги:
-
Вища освіта — бажано, у сфері маркетингу, економіки.
-
Досвід роботи від 2 років (в міжнародних компаніях — буде перевагою).
-
Досвід формування та управління маркетинговим бюджетом.
-
Впевнений користувач MS Office.
-
Англійська Upper-Intermediate.
-
Знання процесів організації внутрішніх та зовнішніх івентів, алгоритмів створення маркетингових інструментів (сувенірна продукція, відео, поліграфія тощо).
-
Навички адміністрування сайтів, Illustrator (бажано), Canva, Figma.
-
Наявність навиків спілкування та взаємодії зі ЗМІ (грамотна українська мова).
-
Наявність водійського посвідчення категорії В - бажано, але не обов'язково.
Хто ви?
Стратегічна діяльність:
-
адаптування глобальної стратегії компанії під локальну в Україні;
-
розроблення плану виведення на ринок України нових та просування існуючих продуктів;
-
налагодження продуктивної комунікації з клієнтами, партнерами, колегами;
-
збільшення охоплення цільової аудиторії.
-
комплексне планування та проведення офлайн і онлайн подій різного формату та масштабу — як на місці, так і за межами локації;
-
управління інтернет ресурсами: вебсайт, соціальні мережі, платформи внутрішніх комунікацій та підтримки партнерів, інформаційні розсилки та моніторинги);
-
повний цикл роботи із сувенірною продукцією та маркетинговими інструментами — розроблення концепцій, погодження дизайну, замовлення й супровід виготовлення;
-
співпраця з медіа ресурсами: розміщення реклами, статей, інтерв'ю, відео;
-
колаборації з клієнтами щодо різних активностей;
-
координація виготовлення зразків продукції будь-якого масштабу — як малогабаритних, так і повнорозмірних;
-
адміністративний супровід маркетингової діяльності — формування бюджету, оформлення звітної та договірної документації (договори, акти, рахунки тощо).
Операційна діяльність:
-
комплексне планування та проведення офлайн і онлайн подій різного формату та масштабу — як на місці, так і за межами локації;
-
управління інтернет ресурсами: вебсайт, соціальні мережі, платформи внутрішніх комунікацій та підтримки партнерів, інформаційні розсилки та моніторинги);
-
повний цикл роботи із сувенірною продукцією та маркетинговими інструментами — розроблення концепцій, погодження дизайну, замовлення й супровід виготовлення;
-
співпраця з медіа ресурсами: розміщення реклами, статей, інтерв'ю, відео;
-
колаборації з клієнтами щодо різних активностей;
-
координація виготовлення зразків продукції будь-якого масштабу — як малогабаритних, так і повнорозмірних;
-
адміністративний супровід маркетингової діяльності — формування бюджету, оформлення звітної та договірної документації (договори, акти, рахунки тощо).
Хто ми такі?
Умови роботи:
-
Офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України.
-
Оплата праці відповідно до вимог чинного законодавства.
-
Місячні та річний бонуси за результатами роботи.
-
24 календарні дні щорічної основної відпустки, 3 календарні дні додаткової відпустки за роботу на комп'ютері.
-
Медичне корпоративне страхування.
-
Комфортні умови праці, енергонезалежний офіс, наявність бомбосховища, корпоративний мобільний зв'язок.
-
Лаунжзони для відпочинку, корпоративна бібліотека, участь в різноманітних корпоративних заходах.
-
Професійні та корпоративні тренінги, доступ до навчальної онлайн платформи.
-
Дружний колектив, підтримка колег та керівництва.
-
Корпоративний трансфер з м. Бровари.
-
Місце роботи: Київська область, Броварський район, селище Велика Димерка, вул. Броварська, 148/1.
-
Режим роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00.
Шановні кандидати, просимо надсилати своє резюме на пошту info@reynaers.ua з побажанням щодо рівня заробітної плати.